אחד היתרונות הבולטים ביותר ברכישת נכס בליווי אישורי ייעוץ משכנתא דיגיטלי הוא הכנה מוקדמת ותכנון מראש של עלויות נלוות בלקיחת משכנתא. אנחנו מבצעים עבורכם את כל הבדיקות האפשריות, כדי שלא תופתעו ברגע האחרון.

מהן עלויות נלוות בלקיחת משכנתא?

אחד הדברים החשובים ביותר שאנו לוקחים בחשבון בתכנון הלוואת המשכנתא שלכם הן עלויות נלוות. למה? כי הן אינן חלק מהלוואת המשכנתא. משמע, לא ניתן להסתמך על הלוואת המשכנתא לצורך תשלום ההוצאות הנלוות, והן צריכות להילקח בחשבון כחלק מהכסף שאנחנו "מביאים מהבית". לכן, עלינו לחשב את העלויות הנלוות לפני תכנון הלוואת המשכנתא להוריד אותן מההון עצמי ולבדוק האם יש לנו מספיק הון עצמי לביצוע ההלוואה.

מה קורה במצב בו לא מתכננים נכון את העלויות הנלוות?

במידה ולא נבצע בדיקת עלויות נלוות בלקיחת משכנתא, נוכל להיקלע למצב בו חסרים לנו כספים לקראת סיום העסקה. במצב זה, נצטרך לקחת מכל מה שבא ליד בריביות גבוהות מאוד. לכן היערכות נכונה וחכמה יכולה לחסוך לא מעט כספים.

עלויות נלוות בלקיחת משכנתא

אילו עלויות נלוות אנחנו צריכים לקחת בחשבון?

מיסים

בלקיחת משכנתא יש עלויות נלוות כגון תשלום מיסים שונים (לדוגמה, מס רכישה, מס שב"ח ועוד). בנוסף, צריך לקחת בחשבון את מדד תשומות הבנייה, אשר מתייחס לעלויות הבניה המשתנות וממנו מושפעת כל דירה הנרכשת בשוק הישראלי.

עמלות וביטוחים

אם אתם מכירים ולו במעט את הביורוקרטיה של חיפוש משכנתא, מושגים כמו עמלות לבנק, עמלות לטאבו, רשם המשכונות, ביטוח חיים וביטוח נכס - בטח כבר מוכרים לכם. אבל אם לא, אל דאגה - זו בדיוק הסיבה שאנחנו כאן כדי לעזור ולייעץ. עלויות אלה בלקיחת משכנתא עלולות להיות המשמעותיות ביותר מבין כל הדברים המצויינים ברשימה זו.

תשלום לאנשי מקצוע

לקיחת משכנתא היא לא משהו שעושים לבד, ולכן תצטרכו לשלם על בעלי מקצוע מטעמכם כמו עורך דין, נוטריון, שמאי, מודד ויועץ משכנתא. למרות שמדובר בתשלומים גבוהים למדי, רצוי לא להתפשר ולבחור בבעלי מקצוע איכותיים ובעלי ניסיון - זה דבר שיש לו פוטנציאל לחסוך לכם הרבה כסף בהמשך.

הוצאות מעבר כעלויות נלוות בלקיחת המשכנתא

משכנתא היא לרוב פועל יוצא של מעבר דירה. לכן, יש לקחת בחשבון הוצאה נלווית בלקיחת המשכנתא במסגרת המעבר: שיפוץ, הובלה, ריהוט, צביעה וכדומה. אלה הן עלויות שניתן לקצץ בהן באופן ניכר, בעיקר אם אתם טיפוסים שאוהבים לעבוד עם הידיים.

איפה אפשר לחסוך כשלוקחים משכנתא?

לא כל העלויות הנלוות בלקיחת משכנתא הן גזירה משמים. אחד המקומות שניתן לחסוך בהם כסף הוא עבודה מול יוע. משכנתאות. ייעוץ דיגיטלי יכול לתת לכם תוצאות מצויינות, מבלי לשלם הון עתק. בנוסף, בייעוץ משכנתאות דיגיטלי אתם תוכלו לקבל את כל המידע, הניתוחים והמסקנות ישר אל המייל הפרטי שלכם.

ייעוץ משכנתאות דיגיטלי - חיזוי עלויות בדיוק מירבי

אישורי יועץ משכנתאות דיגיטלי הוא שירות חדש וראשון מסוגו, אשר רותם את כל הכלים המודרניים והטכנולוגיה החדשנית ביותר על מנת להשיג לכם את הצעות המשכנתא האולטימטיביות - כל זאת במינימום מאמץ מצדכם.

אנחנו דוגלים בייעוץ משכנתאות שווה לכל כיס, ומבצעים את החזון שלנו באמצעות שימוש מינימלי בכוח אדם ומספר גדול של לקוחות, מה שמאפשר לנו לשמור על מחירים נמוכים. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את השאלון באתר, ותוך ימים בודדים תקבלו את אישורי המשכנתא ישר למייל. פשוט, לא?